Upozorneni na novy mail - Postfix

Michal Kocer freebsd at koceri.net
Thu Feb 14 19:19:23 CET 2008

Zdravim,
ja lokalne dorucuji procmailem, ale melo byt jit i pri jinem LDA.
Pro nakouskovani e-mailu (resp. jeho zcuknuti na 160znaku i s hlavickami)
uzivam filter mail2sms (/usr/ports/mail/mail2sms). Jiste neni problem jej
vhodne nakonfigurovat a vlozit do prislusnych .forwardu.
Na mail2sms se mi libi jednoducha moznost definice prepisu slov ci celych
frazi na kratsi verze ci zkratky (napr. retezec 'informace' nechavam
prepsat  na 'info'; atp.).

Pekny den preje

Michal K.