sendmail a relay smtp.iol.cz

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 14 08:38:40 CET 2008

Petr Macek wrote (2008/02/13):
> pokousim se nastavit sendmail s
> define(`SMART_HOST', `smtp.iol.cz')
>
> Ten server vyzaduje smtp autorizaci. Na www jsem nasel nekolik postupu,

Autorizaci nebo autentizaci? Autentizace jakozto overeni identity,
autorizace jakozto urceni toho, co lze a nelze po autentizaci delat.

> Nemuze mi nekdo prosim ukazat spravny postup?

Takhle tezko rict, v cem je problem. Jednou jsem autentizaci potreboval,
ale nastavil jsem ji a hned fungovala.

V server.mc:

define(`SMART_HOST', `server')
FEATURE(`authinfo', `hash -o /etc/mail/authinfo')

V authinfo:

AuthInfo:server "I:login at domena" "P:heslo"

Pak make ; make install a jestli jsem na nic nezapomnel, tak to
hned fungovalo.