apache 403 error

Lukas Skala luky.skala at gmail.com
Tue Feb 12 23:41:00 CET 2008

Po instalaci bugzilly (a mysql) mi prestal fungovat apache (v 22).
na jakykoliv dokument mi to vraci:
"You don't have permission to access / on this server (pripadne
/adresar/soubor.html ...)".

Prava jsem kontroloval a zkousel jsem nastavit i vlastnika na www:www
s pravem pro vsechny a stale nic (vcetne nekolika restartu apache i
serveru).
zkusil jsem odinstalovat port apache22 a nainstalovat apache21 -
vysledek uplne stejny. pokud ve verzi apache21 v httpd.conf
specifikuji chybovu hlasku 403, tak se spravne na klientovi zobrazi
(ErrorDocument
403 "Blablala").
Zaroven mi prestalo fungovat pripojeni k firebirdu 1.5 (lokalni
pripojeni na serveru funguje bez problemu).
z toho usuzuji, ze to nebude chyba apache, ale bude to neco v systemu.
na stejnem systemu mi bezi i tomcat55 naprost bez problemu.

upresneni: bugzilla nejakou dobu v pohode bezela (i po
restartu), ale pak to najednou z niceho nic prestalo fungovat.

za jakoukoliv radu predem dekuji, uz nevim kudy kam.
lukas