FreeBSD 6.3 -> problem s acpi thermal zones????

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Tue Feb 12 11:53:54 CET 2008

> To chladis heliem ? ;o))
:o) no na to ze je to bezvetrakovej stroj tak pohoda ne?

> Zajimava chyba. Neni nekde problem v prepoctu stupnic v celsiich a
> kelvinech
> ?
> Moc tomu nerozumim, ale pripadalo by mi to logicke.

Taky se mi to zdalo - zejmena kdyz si pripoctu kelvinovu nulu, tak
dostanu: -247.7 + 273.15 = 25.45

bohuzel jsem nasel nekolik postu, ktere maji jina nahodne hodnoty - a na ty
uz prepocet nevychazi moc dobre:
-13.4C -
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2007-November/038215.html
-73.0C -