stranky o bsd

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Tue Feb 12 09:43:54 CET 2008

>   ^-- Hmm, s tymto rozhodne nesuhlasim. Manual je zvycajne informacia,
> ktora
> vznika najblizsie konkretnemu produktu. Po zdrojovom kode je manual ta
> najultimativnejsia informacia.
>
> J.

1. Nechci uz cist zdrojove kody. Zabira to cas aby se v tom clovek vyznal,
radeji ho venuji necemu jinemu.
2. Manual vznika jako hruby vytah funkce kodu. Nejpresnejsi informace ti
poda prave kdyz zdrojaky prolezas. Pokud chces dostatecne presne popsat
nejaky system, musis ten system vlastne napsat. Takze manual nemusi byt
nejultimativnejsi informace. Jinak by nevznikalo na netu tolik HowTo.
3. Osobne jsem tu ocekaval vice reakci jake jste meli Dan a ty - pis si,
co chces, udelej to ale poradne. Pokud se mi na tom neco nelibi, poslu ti
informaci co opravit. Jestli bude někdo překládat oficiální dokumentaci,
rozhodne to bude zasluzny cin. Ale pokud tu nekdo neco pise, potrebuje
pomoc prave v reakcich na to co napsal, kde ma nesrovnalosti a co opravit.

To je asi vse, preji hezky den. Na nas co trpime grafomanii a chceme neco
napsat se prosim nedivejte spatra, delame dalsí howto, tentokrat v cestine.
Snad vam nekdy také ucetri cas. Budeme vdecni za jakekoliv prispevky
k navodum na uvedenych strankach napsanym.

Honza

P.S.: Neracte strilet pianistu, dela co muze ...