prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 11 11:23:58 CET 2008

Roman Divacky napsal/wrote, On 02/11/08 10:54:

> coze? a jak to jako chces vyresit v kernelu? userland ti posle nejakou
> strukturu a ty ji proste musis zkopirovat do kernelu aby jsi zjistil ze
> je "NULLova"... nebo mi neni jasne co mi chces rict

	Ja jsem nerikal, ze to je trivialni uprava v rozsahu tri znaku.
Ten copyin() take do te struktury saha - jinak by ji nemohl zkopirovat.
Tak nerikej, ze to nejde - copyin() to evidentne umi.

	V tomto pripade potrebujes "podmineny copyin" - takovy, ktery je
postaveny na miru tenhle konkretni situaci, chape vnitrni strukturu
toho, co kopiruje a nedela zbytecne ukony, kdyz z obsahu plyne, ze
nejsou treba.