prosba o otestovani patche na zrychlovani samby/apache

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Feb 11 00:14:28 CET 2008

Roman Divacky wrote:
> caute
>
> pred casem jsem s mirkem lachmanem resil zrychlovani samby (pod fbsd), nasli jsme
> celkem fajny (pac jednoduchy) zpusob jak trosku zrychlit sambu.

[...]
> nechci aby takhle low-hanging fruit zapadlo
>
> www.vlakno.cz/~rdivacky/samba.patch
> www.vlakno.cz/~rdivacky/apache.patch
>
> oba ty patche by snad melo stacit strcit do ports/foo/bar/files, verim ze to zvladnete :0

Jsem ted v silenym casovym presu, takze se omlouvam, ze jsem to
benchmarkovani zatim nedotahnul do konce. Vypada to, ze se k tomu
nedostanu driv nez za 14 dnu, pak to muzu otestovat i s tim Apachem.
Jinak patch, cos mi posilal, jsem tusim musel jeste prejmenovat a mozna
v nem i odstranit jednu uroven v cestach, nebo tak neco. Zkratka to
neslo aplikovat rovnou, nejaka drobna uprava tam byla potreba.

Mirek