Sitova pruchodnost

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Feb 1 11:58:12 CET 2008

Miroslav Lachman wrote:
> Jak uz psal Roman, tak v souboru /var/run/dmesg.boot je ta informace
> uchovana "navzdy"

	Jak uz jsme psal Romanovi, je prd platny, ze kdyz mi to reknete, tak si
uvedomim, ze to vim, kdyz ve chvili, kdy to potrebuju to nevim ;-)

> Spis s tokem 800Mbps, ale to by skrz ty sitovky asi stejne neprolezlo,

	Sakra. Nejak jsem to vzal, ze to posledni cislo je soucet a komponenty
souctu pred nim me nezajimaji, tak jsem an ne nekouknul.

	Tak to je samozrejme uplne jina. Tohle skutecne neproleze pres karty.
Presneji receno - pres sbernici (alespon co se PCI32 tyce). S PCI-X
zkusenost nemam.

> Diky moc za informace, z toho uz mam aspon predstavu, co a jak.

	No, jak se ukazalo, moc ne, protoze to byla sestava pro trochu jine
podminky ;-)