ITX stroj --> Re: nepristupnost stroje

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Wed Jan 30 20:03:45 CET 2008

> pf pochazi z openbsd takze je to neuveritelne pomala vec, ten kod tam
> je
> dost dementne psany (obsd puvod se nezapre ;) )
>
> tedka probehla debata ze by se pf melo/mohlo vylepsit ale max laier
> nema cas/funding.. :(
>
> btw: softwarovy fw je minulost, tedka se resi firewalling na urovni
> TOE, tj
> reseny sitovou kartou.. a tam verim ze 10gbps neni neuveritelna hodnota
>
> jinak myslim, ze bez fw fbsd na PC (kapku "lepsim") zvladne routing
> 10gbps.
> [...]

Kdyz uz je tu tato debata ... prispeji take svoji troskou do mlyna ....
Jaky je skutecne vykonovy rozdil mezi IPFW  a pf ? Existuje na toto tema
nejaky popis ... napr. pruchod skrze jedno pravidlo znamena tolik a tolik
casu prepocitany na frekvenci cpu.
Jake jsou skutecne vyrazne vyhody ? Ja si na pf zvykl, ale kvuli vykonovym
problemum bych se mozna dal presvedcit.

Honza