v 6,3 a samba3-pomala-mozne reseni

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Sun Jan 27 10:46:24 CET 2008

> Ahoj
>
> Nez budete tu sambu pitvat do hloubky.
> Je alespon v jednom pripade z uvedenych testu overeno napr. ftp
> prenosem, ze je to problem jen samby a ne site? Pokud ano, vzhuru do
> pitvy, pokud ne, venujte tomu testu tec 10 minut. Jen pro jistotu.
>
> Jirka
Pro mne se jedna o prukazne testy. Mam nekolik instalaci, kde FTP nebo
HTTP prenosy jedou s temer maximalnim vytizenim kanalu, ale Samba je na
urovni nejakych 5-30%. Po zasazich se mi ji podari vytlacit vetsinou
alespon k 50% propustnosti uvedenych protokolu.
Osobne si myslim, ze je to nejaka vazba na pouzity driver (mel jsem
problem s msk, ale jeste vetsi s rl, zadny s fxp a xl), ale jednalo
se o prilis male mnozstvi testu a testovanych ovladacu.

Honza