v 6,3 a samba3-pomala-mozne reseni

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Sat Jan 26 16:44:31 CET 2008

vcera jsem si doma hral se sambou. Nemoh jsem se na ni dostat (nemel
jsem na firewallu povoleny porty udp pro netbios :-))   ) a nez jsem
prisel na to kde je zakopanej pes
 tak jsem zkousel runy nastaveni konfiguraku , pak i pres make config
zkompilovat s ruznyma soucastma. Vypnul jsem pritom CUPS  a pak si
uvedomil, ze nemam v richtiku ten firewall, ale CUPS jsem uz nezapinal
protoze jej nepouzivam. A samba ted lita jak strhana. Podle velikosti
souboru je rychlost 15 000 -30 000 kbps. Je teda mozny , ze tu sambu
zpomaluje cups, ale nemam kde to ted vyzkouset,na domaci server radsi
hrabat nebudu ,dokud to funguje jak ma. V praci na testovacim stroji mam
sice jen 10/100 sitovku,ale rozdil by mel bejt znat i na takhle pomale
siti. Problem je v tom,ze dcera marodi a ja s ni asi zustanu doma. Moh
by to dyztak nekdo prubnout ? Jestli je to jen nahoda nebo ,coz by bylo
perfektni, je to ten protivnej bug . Pokud by to delal opravdu ten cups,
tak by se chyba hledala snaz nez v kompletni sambe.

J.V.