Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Richard Willmann ml at foofree.sk
Thu Jan 24 00:39:20 CET 2008

> V 6.3-RELEASE to funguje, ale IMHO chybi zminka v manpage (alespon na
> webu - nainstalovane 6.3 nikde nemam)
skvele, dakujem za info

> Vazne se mi tenhle eLOM vymysl libi.
jj, je to dobre

> Pokud by mel nekdo zajem, mohu zaslat (mimo konferenci) screenshoty /
> video, jak ten management vypada (ja v zivote videl jen RSA II od IBM,
> tak nemam moc s cim jinym srovnavat, ale prijde mi tohle takove
> prehledne a plne ucelne)
screenshoty su aj na webe, uz to mam prestudovane a z toho co som videl je
to asi to najlepsie co je k dispozicii. My sme doteraz na lowend servroch
ktore obvykle LOM, eLOM ci ako sa to vlastne vola :) servisny procesor
nemaju pouzivali KVMoIP od Adderu. Je to celkom pekna vec. Pouzity je
RealVNC. Ale je to priserne drahe a nedokazeme bootovat na dialku...

d.
rwi