Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jan 24 00:17:54 CET 2008

Richard Willmann wrote:

> myslim ze za slovicka sa tahat nebudeme :)
>
> ale ma prosim niekto moznost pozriet ci to v 6.3 RELEASE je?

V 6.3-RELEASE to funguje, ale IMHO chybi zminka v manpage (alespon na
webu - nainstalovane 6.3 nikde nemam)

Specialne pro tento test jsem tedy stahnul 6.3-RELEASE-i386-bootonly.iso
a jelikoz ten remote management umoznuje primountovat vzdaleny ISO obraz
(tedy ISO, co mam u sebe na desktopu se jakoby primountuje na ten server
s eLOM), tak jsem zkusil nabootovat 6.3 installer a proslo to - akorat
je potreba v bootmenu FreeBSD zvolit volbu 6 "Escape to loader prompt" a
zadat:

set hw.bge.allow_asf=1
boot

a pak dal pokracuje klasicke bootovani instalatoru atd. - a to vse pekne
vzdalene, aniz by clovek musel fyzicky k serveru, vkladat medium do
mechaniku (kterou tam stejne nemam ;])

Vazne se mi tenhle eLOM vymysl libi.

Pokud by mel nekdo zajem, mohu zaslat (mimo konferenci) screenshoty /
video, jak ten management vypada (ja v zivote videl jen RSA II od IBM,
tak nemam moc s cim jinym srovnavat, ale prijde mi tohle takove
prehledne a plne ucelne)

Miroslav Lachman