Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 23 13:57:38 CET 2008

Juraj Lutter wrote:

> 	Zmatok uviedol povodny "tazatel", ktory spomina "LOM". Ta srandicka na
> manazment sa u Sun x86 masin vola "ELOM", cize "Embedded Lights Out
> Management", HP to vola "iLO" cize "Integrated Lights Out", co je zase
> ich nastroj na remote management stroja, a tak podobne. Broadcom "LOM"
> je zase nieco ine.

Zde se musim ale ohradit, Sun ve sve dokumentaci zna tri vyrazy - LOM,
ELOM, ILOM (i Sun ma Integrated LOM). Ano, v mem konkretnim pripade se
jedna o Embedded LOM...

Broadcom te sve funkcionalite rika UMP, tak jako je to nazvano v
dokumentaci Sunu. Respektive nasel jsem to tak oznacene v nejakem PR
clanku na webu Broadcomu. A UMP je to ve spojitosti s chipy Broadcom
nazyvano i na webu IBM a HP.

Takze v tech zkratkach je vazne uzasny bordel.

pciconf poslu vecer, ted musim mizet

Mirek