Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 23 12:42:27 CET 2008

Juraj Lutter napsal/wrote, On 01/23/08 12:13:
> 	Nechcem ti kazit koncept, ale LOM = Lights Out Management. Plati pre
> HP, plati pre SUN.

	No to je v tom bordel vetsi, nez jsem si myslel. Uz jen proto, ze
Broadcom pouziva LOM zkratku v tom smyslu, v jakem ji znam ja. Viz:

http://www.broadcom.com/products/Small-Medium-Business/Gigabit-Ethernet-Controllers/BCM5751

	Takze kdyz SUN ma na desce Broadcom a ve specifikaci mluvi o LOM tak je
to opravdu skvely popis, ktery idealne vylucuje nedorozumeni ;-(

	V tom pripade, v navrhu zmen manualove stranky od BGE, jak jsem ho
popsal driv, v miste, kde jsem mluvil o tom, ze by se jako priklad mohlo
uvest ASF a IPMI muze byt jeste i Lights Out Management (specielne v
pripade Broadcomu si myslim, ze je potreba tu zkratku rozepisovat, aby
nedoslo k zamene s jeho pouzivanim zkratky LOM).

	Mimochodem, poslete mi nekdo (soukrome, mimo konferenci) pciconf -v -l
s poznamkou, ktere zarizeni je to managementove.