Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 23 10:23:35 CET 2008

Richard Willmann wrote:

> tak o tomto som nevedel, ale dava to zmysel. Avsak rozmyslam ci to ma alebo
> nema dalsiu MAC adresu. Ak ano, ten filter by nemusel byt ani tak zlozity
> (broadcasty pusti vsade, zvysok podla MAC adresy tam kam treba). Ak nie,
> filter sa bude musiet naozaj rozhodovat aj podla IP adresy tj. o vrstvu
> vyssie. Toto az tak jednoduche ale na implementaciu asi nie je.

Ma to vlastni MAC adresu, vlastne jsem to chtel napsat uz v nekterem z
minulych mailu, ale tak uplne se to netykalo meho problemu, tak jsem to
nakonec vynechal. Co se musi Sunu nechat je, ze mysli na obsluhu - takze
MAC adresy jsou i s carovym kodem nalepene na cele serveru hned vedle
stitku se seriovym cislem serveru - tedy pro 4 sitovky, je tam uvedeno 5
MAC adres a samozrejme jsou i oznacene ktera patri k jakemu portu a
ktera patri SP.
Kdyz necham do site s DHCP pripojeny jen ten management port, tak mu
DHCP priradi dve IP adresy - jednu pro service procesor a druhou pro
FreeBSD.

Mirek