Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jan 22 17:25:32 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	nezkoumal jsem to detailne, ale vestou kterou bych se dal - pridani
> zaznamu do kerneloveho environmentu (nejlepe v loader.conf). Kdyz si
> vypises soucasny environment (kenv) a najdes radek obsahujici disabled,
> tak to by melo byt ono.
>
> 	Alternativne (misto loader.conf) to lze zapsat do hints

O to jsem se prave pokusil interaktivne (pri spousteni instalatoru) -
boot menu umoznuje volbu "Escape to loader prompt" a tam jsem zadal
set hint.bge.1.disabled=1
set hint.bge.0.disabled=1

Takze by to melo "zakazat" obe dve broadcom sitovky stejne tak, jako
bych to zadal do device.hints nebo loader.conf, ne?

Bohuzel nevidim vubec do jadra ani ovladacu sitovek, abych dokazal
posoudit, nakolik je tohle skutecne pravda. Vim jen to, co jsem videl -
tedy ze i po tom hint.bge.1.disabled=1 / hint.bge.0.disabled=1 se mi pri
bootovani systemu (zatim stale jen instalator) odpoji LOM a "mam po srande".

Mirek