kde je analogie linuxoveho /etc/ethers

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 18 12:21:52 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 01/18/08 10:29:
> predpokladal jsem , ze /etc/ethers je obvykle misto pro staticky
> zaznamy. Z toho co jsem vygooglil jsem taky (kupodivu) pochopil, ze se
> ten soubor muze jmenovat jak chce

	Asi mame problem s pojmem "staticke zaznamy". Soubor /etc/ethers slouzi
k tomu, abych si mohl MAC pojmenovat. Ano, toto prirazeni jmena a adresy
je staticke.

	Ale nijak to nesouvisi s obsahem systemove ARP tabulky, coz je to o co
jde tobe. Popravde receno, asi je to moje chyba - ja tu mluvil o
statickych zaznamech ve spojitosti s obsahem tehle systemove tabulky.
Manualove stranky ale v tomhle pripade pouzivaji pro nemenny zaznam jine
oznaceni - "permanentni".

	/etc/ethers nema zadnou spojitost s permanentnimi zaznamy v systemove
ARP tabulce.