Synchronizacia src za firewallom

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Jan 15 13:02:34 CET 2008

Jozef Babjak napsal(a):
> Potreboval by som synchronizovat zdrojove kody v /usr/src/, ale som za
> firewallom, takze cvsup/csup nepripada do uvahy. Z manualu a handbooku

Proc cvsup/csup nepripada do uvahy za firewallem? Ja s tim normalne pres
firewall projdu - tedy pokud tim firewallem nemas na mysli nejake
proxyservery.

> som pochopil, ze pomocou CTM sa daju zdrojove kody synchronizovat iba
> s -CURRENT. Ja by som ale potreboval synchronizovat proti RELENG_X_Y,
> t.j. "release+security fixes" (ma sa jednat o produkcne prostredie).

nejen -CURRENT, ale i -STABLE - (nejakou dobu jsem takto udrzoval stroj,
ktery nemel konektiviut k internetu) i kdyz ani to neni to prave
orechove pro produkci. -RELENG pomoci CTM buhuzel neni mozne.

> Existuje na opisanu situaciu nejaky jednoduchy workarround [alebo mam
> zacat vybavovat povolenie portu 5999 pre csup :-)]?

Je to povoleni portu pro csup tak problematicke? Rekl bych, ze je to
nejrozumnejsi reseni a usetris si tispoustu prace a problemu.

Zbynek