Synchronizacia src za firewallom

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Tue Jan 15 10:27:21 CET 2008

Zdravim!

Potreboval by som synchronizovat zdrojove kody v /usr/src/, ale som za
firewallom, takze cvsup/csup nepripada do uvahy. Z manualu a handbooku
som pochopil, ze pomocou CTM sa daju zdrojove kody synchronizovat iba
s -CURRENT. Ja by som ale potreboval synchronizovat proti RELENG_X_Y,
t.j. "release+security fixes" (ma sa jednat o produkcne prostredie).
Existuje na opisanu situaciu nejaky jednoduchy workarround [alebo mam
zacat vybavovat povolenie portu 5999 pre csup :-)]?

J.