ULE a ZFS na freebsd 7.0

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Wed Jan 9 11:31:14 CET 2008

ja jsem si delal hodne podobnych testu a me vychazelo gjournal
podstatne lepsi nez ufs plain, tedy pokud byl journal na jinem disku.
pak ma clovek verit benchmarkum, chce si to delat vlastni.

jinak kdyz uz jsme u tech testu nikdy a to ani v linuxu ani v bsd mi
samba nebehala tak, jak se obvykle v jejich prezentovanych
benchmarcich povida. vzdy byla vyrazneji pomalejsi nez nfs.

taky mi nikdy squid nebehal 10k stranek/sec jak obcas lidi pisi do
blogu, varnish je sice rychlejsi nez squid, ale ten mi beha tak 3.2k
stranek/sec na dualcore CPU. Docela by bylo zajimave testnout varnish
na mainframe OS, kdyby ho tam nekdo portnul, ten totiz nedela kontext
switche mezi userspace/kernel.