spusteni skriptu po startu jailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 9 00:02:41 CET 2008

Josef Hrabec napsal/wrote, On 01/08/08 22:58:

> :-) Ja myslim ze nebyl.
>
> Zkusil jsem ted udelat na jeden folder se symlinky mount_nullfs a pridat ho
> tak k ftp rootu.

	Tady jsem se nejak ztratil. V pripade symlinku na adresare by se dalo
zjednodusene rict, ze jde o metodu umoznujici "vlozeni podstromu nekam
jinam do stromu".

	mount_nullfs je jiny zpusob jak dosahnout neceho dost podobneho.

	Chapal bych "udelal jsem misto symlinku mount_nullfs", ale vyznam
"udelat na jeden folder se symlinky mount_nullfs" mi unika.

	Pripoustim, ze jsem to nesledoval detailne, ale ten napad nahradit
symlinky nullfs znel jako docela rozumne reseni tveho problemu - jen si
ted nejsem jisty, jestli to, ze ti to pri pokusu nefungovalo nebylo tim,
ze's zkousel neco jineho nez ten, kdo ti radil, myslel ...

	Fuj to se mi ale zase jednou podarilo vyrobit komplikovanou vetu ;-)