ULE a ZFS na freebsd 7.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 8 23:43:34 CET 2008

Daniel Gerzo napsal/wrote, On 01/08/08 23:25:

> A ja som myslel, ze doporuceny je ULE... :)
> http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-stable/2007-December/039339.html

	Pro me je doporucenym takovy scheduler, ktery je povolen v defaultnim
SMP jadre. A to je, pokud mi neco neuniklo, stale 4BSD.

	Kupodivu, tahle diskuse tu velmi podobne uz jednou probehla. Prekvapive
- to uz bude rok, mozna i dva. Nebo mam deja-vu ?

	Kdosi mi tu, a musel bych prohledat archiva bych mohl byt osobni,
tvrdil, ze ULE je doporuceny scheduler pro SMP nasazeni - a kdyz jsem se
podivil proc tedy neni v release, ktera v te dobe zrovna vysla, tak pry
proto, ze ho proste release team zapomel v defaultni konfiguraci teto
release zmenit.

	Ted mame o par let vic, puvodni "doporucovany" ULE se vlastne do
produkcniho kodu nikdy nedostal a soucasny ULE je do znacne miry jiny
kod, vcetne toho, ze ho napsal nekdo jiny.

	Co se nezmenilo - ze uz zase nekdo rika, ze jde o scheduler
doporucovany ;-)

	I kdyz tentokrat je autor tvrzeni o dorucovanosti duveryhodnejsi nez
minule, stejne bych byl zrovna u tehle otazky maximalne obezretny -
zrejme jde o zacarovany problem ...