ULE a ZFS na freebsd 7.0

Pav Lucistnik pav at FreeBSD.org
Tue Jan 8 15:27:39 CET 2008

Jan Pechanec píše v út 08. 01. 2008 v 15:22 +0100:

> 	pokud je tim mysleno, ze ZFS je dost agresivni co se pameti tyce a
> pracuje lepe v 64-bitovym virtualnim adresovym prostoru nez v 32-bitovym,
> tak to je pravda. Ale rozdil by mel byt jen v (potencialni) rychlosti; a
> priznavam ze nevim jake problemy se ZFS se resi na freebsd-fs.

Aktualne se resi stabilita - neni zas takovy problem vyvolat v ZFS
deadlock. Pro zajimavost, pointyhat.FreeBSD.org ma aktualne uptime 26
dni, ale byva to nekdy dole i nekolikrat tydne.

a/pointyhat on /a/pointyhat (zfs, local)
a/portbuild on /a/portbuild (zfs, NFS exported, local)

a/pointyhat                     563G    225G    339G    40%    /a/pointyhat
a/portbuild                     339G    577M    339G     0%    /a/portbuild

Co se tyce spolehlivosti tak spolehlivost je dobra, v tom smyslu, ze
kdyz uz se to vysype, tak data se neztraci.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Do not meddle in the affairs of Wizards, for they are subtle and
quick to anger.