Kontrola paru MAC-IP

Jaroslav Juha juha at juhacr.net
Tue Jan 8 15:07:57 CET 2008

Tato otazka uz me take napadla, ze za prvnim routerem by mohl nastat problem
;-), nicmene nemel by byt problem v pripade dane realizace, o ktere uvazuji,
umistit pravidla do systemu prvniho routeru...

Pokud by se domenka potvrdila, melo by to i jistou vyhodu v tom, ze by bylo
mozne za nejakym dalsim routerem v siti vyhradit prostor, kde by se mohl
pripojit jakykoliv "neregistrovany" stroj...