ULE a ZFS na freebsd 7.0

Puco ujopuco at gmail.com
Tue Jan 8 15:06:20 CET 2008

On Jan 8, 2008 2:58 PM, Martin Zdrazil <zdrazil at atlas.cz> wrote:
> dobry den,
>
> zandlouho bude snad uz finalni freebsd 7.0 a cirou nahodou budu mit novy
> server pro databaze (mysql). Rad bych na neho nasadil uz freebsd 7.0 a k
> toumu se vazou moje otazky.
> Pouzit uz ULE scheduler misto 4BSD ? Pouzit ZFS misto UFS ? Vim, ze na
> oboje se peji ody, ale rad bych znal nazor zkusenych, zda obe tyto veci
> jsou opravdu zrale pro ostre nasazeni.

Zdravim,

no az take ody to zas nie su. Odporucam si pozriet teraz current
mailing list a vlakna ohladne ZFS. Vyzera to tak, ze velmi zalezi na
architekture a i386 na tom nie je dobre ohladne ZFS. Sam SUN sa moc
netvari, ze to je msylene pre 32-bitovu architekturu.

Ja sam pouzivam ULE, ale je to len na mojom notebooku, takze ziadne
relevatne udaje pre vas nemam, len mi proste funguje.

Martin