spusteni skriptu po startu jailu

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Tue Jan 8 13:36:47 CET 2008

Josef Hrabec napsal(a):
> Dobry den,
>
> nevite prosim nekdo, odkud nejlepe startovat skript tak, aby se po startu
> systemu spustil az teprve ve chvili, kdy probehla inicializace jailu?

> Zkousel jsem spustit skript z /etc/rc.local a i z /usr/local/etc/rc.d, ale
> zde se skript spusti vzdy jeste pred tim, nez nastartuje jail.
>
> Diky,
> Pepa.

Mozna mas regulerni duvod k tomu, co delas, ale je mozne, ze pri
nutnosti resit start nejakeho skritpu v zavislosti na behu jeilu nebude
neco az tak uplne spravne. Pravdepodobne bude existovat reseni, pri
kterem nebudes muset resit tento problem. Ale to bychom museli vedet,
coze ma delat ten skript, ktery musi byt spusten z hostitelskeho systemu
az po startu jailu.

Zbynek