ACPI, memory management a inicializace OS (chobotnicovity problem)

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Jan 5 15:39:32 CET 2008

On Sat, 5 Jan 2008, Dan Lukes wrote:

>	No, ja to obcas delam. A uzitecne a/nebo potrebne veci si rovnou
>zapracovavam. Nemam cas cekat, az nekoho omrzi hrani si s novejma
>featurama a z nudy vyresi nejaky starsi problem, ktery komplikuje
>vyuzivani existujicich funkci.

	je to spirala smrti - cist PR "nikoho" nebavi, takze kdyz nekdo
najde bug a udela PR, tak se to spis neopravi pokud to nezacne ovlivnovat
hodne lidi. Takze ten clovek bud zacne pouzivat neco jinyho, nebo zacne mit
svoji sadu patchu, nebo zustane u starsi verze atd. Me nekoho snazne prosit,
aby laskave zauvazoval opravit chybu, ke ktery jsem mu nabidnul i fix, taky
nebavilo. Vysledkem je, ze v systemu se zacne pomalu ale jiste zvysovat
pocet chyb a kdyz clovek pouzije vlastnost systemu, ktera je dost specialni,
neni ridky ze narazi na problem. Logne PR a jsme na zacatku cyklu.

	je mi celkem jasny, ze ceho to vychazi. Kdyz je clovek za opravovani
chyb placen, tak je opravuje. Kdyz za psani kodu placen neni, je jeho platem
casto uspokojeni jesitnosti pres umisteni sveho jmena u nazvu nejaky novy
featury. Sranda je, ze vetsina lidi pak stejne vzdycky tvrdi, ze to dela pro
dobro ostatnich a ne svoje :-)

	elitarstvi je cesta do pekel.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>