=?ISO-8859-1?Q?Chyba_v_pravidl=E1ch_IPFilter, _nefunguje_DNS_resolving?=

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jan 5 01:44:49 CET 2008

Ivan Dolnak napsal/wrote, On 01/05/08 00:21:
> po aplikovani pravidiel mi na serveri nefunguje preklad IP na hostname a spat.

	Preklad vyzaduje komunikaci s nameserverem. Nanestesti, nevime, kde je
prave ten tvuj. Komunikace na localhost je podle vseho povolena - takze
tam asi nebude.

	Tak to rekneme jinak - at uz je DNS server kdekoliv, je potreba umoznit
na nej komunikaci. To znamena - je treba dovolid odchod paketu na port
53 a taktez prichod paketu od tamtez. A pozor - je treba to povolit jak
pro UDP tak pro TCP.