podivne zpomaleni provozu s firewallem PF -OT

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jan 4 14:44:00 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 01/04/08 13:52:
> OK , takze si udelam prachsprostej shelovskej script ,vcetne hlavicky
>
> v rc.confu volba
> firewall_type="/etc/rc.firewall.muj_novy_uzasny_script"
> mi jej normalne spusti?

	Ne. "Normalni" stav je takovy, ze firewall se spousti scriptem
/etc/rc.firewall, ktery ma cast spolecnou a cast variantni - ruzne
sekce. To, ktera sekce se pouzije udava prave firewall_type

	Jestli mas natolik odlisne pozadavky, ze ti predpripraveny a tebou jen
zeditovany script nevyhovuje, pak si muzes spustit svuj vlastni. To ridi
promenna firewall_script

	Musis ale vedet co delas - "standardni" script nesouvisi jen s
firewallem, ale ovlivnuje ho take nastaveni prekladu - bud' tvuj script
zvladne tuto funkcnionalitu zachovat, nebo musis pocitat s tim, ze
standardni veci na tomhle zavisle s tvym scriptem fungovat nebudou.