Sun X4150

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Jan 4 14:22:23 CET 2008

Martin Zdrazil wrote:
> Dobry den,
>
>     do firmy planuji nakup serveru a idealni by byl Sun Fire X4150.
> Nemohu ale sehnat informaci, jaky je tam onboard diskovy radic.

Sun pouziva pre SCSI a SAS radice chipsety LSI Logic.

> Neplanuji zadne HW raidy, vse si udelam softwarove. Nevite jestli
> freebsd at uz v 7beta (ale idealne 6.2) verzi tento HW papa ?

Bez najmensieho naznaku akehokolvek flamewar: Kedysi sa hovorilo, ze
pouzivat nieco ine, ako Solaris na Sun hw je hlupost a pouzivat Solaris
inde, ako na Sun HW je hlupost :-o

Povedal by som, ze tieto SAS a SCSI radice podporovane mozno su (sudiac
podla toho, ze FreeBSD na starsich Sun Fire masinach ako-tak fungoval),
ale zaruku za to dat nemozem.

Inak, popis komponentov:
http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/validateUser.do?target=Systems/SunFireX4150/components

No a teraz si vyber :-)

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail