Problemy se startem ASSP

Michal Kosík info at michalkosik.com
Thu Jan 3 10:28:26 CET 2008

Tak skutecne pomohlo. Nainstaloval jsem tam defaulni hodnoty, ktere mi
nabizela instalace. (mimochodem, co jsem to vlastne nainstaloval?)
Chybu to prestalo hlasit, ale pri startu "assp start" mi nahlasil "abort",
ze adresar "images" nebyl korektne nainstalovan do /usr/local/sbin/assp
Jasne, tahle cesta vede k SymLinku assp, kterej se odkazuje do adresare
/usr/local/lib/assp na assp.pl, kde je to nainstalovany a ty adresare - i
images - tam jsou.
Kdyz jsem ho spustil s cestou /usr/local/sbin/assp start  tak to nehlasi,
ale konfiguracni stranka assp je bez obrazku a formatu, takze
nepouzitelna....
Nevis jeste prosim jak tohle umravnit?
Diky.

Michal