Problemy se startem ASSP

Michal Kosík info at michalkosik.com
Wed Jan 2 19:22:12 CET 2008

Zdravím,
nepouzíváte nekdo zmínený ASSP AntiSpam?
Na Woknech mi jede, ale na FBSD 6.2 mi pri startu hlásí:
Can'n locate LWP/Simple.pm in @INC (@INC contains:
/usr/local/lib/perl5/5.8.8/BSDPAN /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.8.8./mach
a dalsí - jsem línej to opisovat) at /usr/local/sbin/assp line 8386.
BEGIN failed--compilation aborted at /usr/local/sbin/assp line 8386.

Koukal jsem i do toho assp v sbin a tam je na rádce:
use LWP::Simple qw(mirror is_success status_message $ua) ;

Zkousel jsem to odinstalovat make deinstall, make clean, restart, znovu
nainstalovat, ale jaksi nic.
Inu jsem ten soubor nasel a vsude jsem mu ho nakopíroval, kde hlásil ze ho
nemá.... NIC.
NaGooglil jsem, ze jde asi o problém s libwww-perl-5.64.tar.gz ( to mi Googl
nasel stránku libwww-perl ).

Nejsem si ale jistej jak postupovat dál....

Poradíte nekdo?

Díky Michal Kosík