openvpn script pro generovani certifikatu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jan 2 11:54:44 CET 2008

On Wed, 2 Jan 2008, Jaroslav Votruba wrote:

> predpokladal jsem,kdyz je v hlavickach sriptu bash, ze si to pohlida primo bash
> ve scriptu.

	to s tim zde nema nic spolecnyho, viz man bash a definice pro
"source".

> ale tim  jste me prived na myslenku zavolat bash a az pak v nem spustit
> jednotlive scripty. Coz pak probehlo v pohode.

	jasne, tak jsem to myslel

> nicmene prijde mi to takovy lamacky a krkolomny. Neslo by to nejak elegantnejc?

	source je potreba pro nastaveni promennych aktualniho shellu. Takze
kdyz to je bourne shell, je holt nutny se prepnout do bourne kompatibilniho
shellu, pokud nema tcsh nejaky mod pro nacteni bourne-like definic
promennych (coz se mi nezda).

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>