Re: Soubor "+REQUIRED_BY"

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Fri Dec 28 15:25:59 CET 2007

> 	System instalace a udrzby packages. Soubor vytvari pripadne edituje
> instalovany package v adresarich vsech packages na kterych zavisi.
> Existence neprazdneho souboru pak brani deinstalaci package na kterem
> nejake dalsi zavisi.

A vyuziva tento soubor napriklad pkg_info nebo ziskava informace o zavislostech
pouze ze souboru "+CONTENTS"?
Ptam se proto, protoze se mi stava, ze po pouziti portupgrade se z nejakeho duvodu
pridavaji do "+REQUIRED_BY" dalsi neprime zavislosti, ktere predtim nebyly uvedeny.
Nedavno jsem spustil portversion a ten zacal tvrdid, ze je jsou nejake nekonzistence
v pkgdb.db. Po spuseni pkgdb zacal portupgrade tvrdit, ze openoffice zavisi na
nenainstalovanych balicich a objevovali se i zavislosti na balicich odlisnych verzi.
Nekdy me pripada, ze se portupgrade chova trochu podivne. Nesetkal se nekdo
s necim podobnym?

Karel