6.3-prerelease buildworld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 26 12:45:15 CET 2007

Marek SOUDNY wrote:
> buildworld skoncil s hlaskou "Internal compiler error: Segmentation
> fault: 11". Zkusil jsem buildnout system jeste nekolikrat, ale pokazde

> Nevite nekdo kde je problem?

	Pokud problem nastava na ruznych mistech, pak jedno z moznych
vysvetleni je "hardwarovy problem (napr. prehrivani); soubeh s instalaci
6.3-RC je nahodny).

	Moznosti je taky chyba v prekladaci ci systemu. To, ze se to nikomu
dalsimu tady neprojevuje (ja jsem to, napriklad, zkusil) tuto moznost
jeste nevylucuje. Muze jit o chybu souvisejici s tim, co zrovna bezi -
pak pomuze sysinstall, binarni downgrade na 6.2-R, restart, upgrade na
6-STABLE nebo muze jit o chybu souvisejici s tim co se aktualne
instaluje - pak pomuze pockat.

	Predpokladam, zes preklad zkusil do prazdneho /usr/obj - prinejmensim
pote, co se poprve nepovedl.