6.3rc1 - blbne s RTL

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Dec 22 17:32:57 CET 2007

Radim Kolar wrote:

> ja vim ze s rtl jsou neustale problemy, ale nekteri lide nedokazi
> pochopit ze levneji vyjde
> koupit intelku nez neustale resit problemy s nedostupnosti serveru.

Watchdog timeout mi casto delaly i sitovky bge0 v serverech IBM x336,
ale to byl problem ovladace, ktery byl soucasti 6.0-RELEASE a par tydnu
po vydani release to bylo ve STABLE opraveno.

Nicmene Realteky jsou opravdu hodnocene jako to nejlevnejsi a "nejhorsi"
na trhu, co muze byt... i pres to mi doma radu let uspesne funguji jak
na Windows, tak na FreeBSD 4.11. (az na tu nizsi propustnost s nima
nemam problemy) Do seriozniho serveru bych si je samozrejme nedal, ale
zrovna pred par dny jsem jeden klientsky "taky server" instaloval (ja
ten HW dokupy nedaval ;]) a je tam tusim Realtek 8139D, tak se pripadne
ozvu, jestli to bude taky vykazovat problemy.

Mirek