bind9: unbalanced quotes

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 19 22:19:10 CET 2007

Radim Kolar napsal/wrote, On 12/19/07 20:53:
> bind mi vyhazuje tenhle zaznam - unbalanced quotes
>
> 2       IN      PTR     ("test.zz
> com")
>
> ackoliv v rfc1035 se pise
>
>  *  entries are predominantly line-oriented, though parentheses can be
> used to continue
>  * a list of items across a line boundary,
>  * and text literals can contain CRLF within the text.

	No, na diskusi nakolik je implementace v BINDu dokonale konformni s
RFC1035 pripraveny nejsem - na to je dotcene RFC prilis vagni.

	Ale zda se, ze realna implementace j etakova, ze CRLF v zavorkach nema
vyznam radkoveho oddelovace - misto toho ma vyznam oddelovace polozek
(jinymi slovy, CRLF v zavorce se povazuje za mezeru)

Co se tyce uvozovek, zda se mi, ze rozhodne nejsou implementovany tak
obecne jak o tom RFC hovori. Rozhodne nejde napsat nic z

smtp IN MX "0" "any.name"
ani
smtp IN MX "0 any.name"
ani
smtp IN MX  0 "any.name"

nepovazuje za legalni zapis - prvni dva pro "invalid number", treti pro
"invalid token"

	Zalezi ceho chces dosahnout - urcite ti tu nekdo poradi jak toho
dosahnout jinak, bez uvozovek. jestli nepotrebujes nic konkretniho, jen
stouras do implelentace pak viz prvni veta - mimochodem - s takovymi
implementacnimi detaily bys patrne mel vetsi sanci uspet v nejakem
diskusnim foru venovanem BINDu.