problem s ukoncovanim rc scriptu v jailu pri rebootu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Dec 15 17:12:03 CET 2007

On Sat, 15 Dec 2007, Dan Lukes wrote:

>	Ne, prvni odstavec sekce DESCRIPTION konci jinou vetou:
>
>  -------------
>BSD-style locking is used, as described in flock(2); the mere existence
>of the file is not considered to constitute a lock.

	aha, tak to jsem prehlidnul. Tak to je lockf dokonce lepsi nez
shlock, ktery jsem vzdycky na tohle pouzival. Jeste se divam na shlock.c
abych si overil, ze asi kvuli prenositelnosti vubec flock() nebo fcntl()
nepouziva, stavi to na O_EXCL.

	dobry vedet, dik. p.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>