problem s ukoncovanim rc scriptu v jailu pri rebootu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Dec 15 16:13:50 CET 2007

On Sat, 15 Dec 2007, Dan Lukes wrote:

>	Neupozornoval jsem, nahodou, explicitne, presne kvuli tomu, na posledni
>vetu prvniho odstavce manualove stranky ? ;-)

	"In no event will lockf break a lock that is held by another
process."

	to je ok, ale je to trochu neco jinyho, nez jsem myslel. Je to
trochu podobny jako bash a env -- jedno reseni nahrazeny jinym resenim,
ktery ale muze mit podobny problem ;-)

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz