problem s ukoncovanim rc scriptu v jailu pri rebootu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Dec 15 14:27:44 CET 2007

On Sat, 15 Dec 2007, Miroslav Lachman wrote:

	ahoj,

>Napsal jsem si script, ktery mi pri bootu spousti weby pouzivajici
>Django jako FastCGI. Script v podstate funguje - dokud ho zkousim
>ovladat rucne (v jailu) volanim:
>/usr/local/etc/rc.d/django-runfcgi.sh start
>a vypinani pres
>/usr/local/etc/rc.d/django-runfcgi.sh stop

	ten skript predpokladam obsahuje direktiry pro RCng? Tj. ty z
rcorder(8)?

>	su "${_user}" -c "kill ${_pid} && rm ${_pidfile} && echo -n ${site} "

	tady jen poznamka -- pokud se ti to nepodari zabit (proces treba uz
nebezi), tak ti tam zustane PID file. To asi nechces.

>Hlavni otazka tedy zni - jak zjistit, co se tam deje pri tom vypinani
>jailu? Bohuzel to standardne nikam nic nevypisuje / neloguje. Je tedy
>nejaka moznost, jak zapnout nejake logovani zpracovani ukonceni vsech rc

	nejaky hlasky navic ziskas pomoci rc_debug="YES" v rc.conf + pouziti
debug funkce.

	vic informace viz debug() funkce v /etc/rc.subr

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz