Stretnutie pouzivatelov FreeBSD v Bratislave, 1Q 2008

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Fri Dec 14 21:32:44 CET 2007

Pav Lucistnik wrote:

> Ja bych prijel.
>
> Doufam ze se zucastni i mistni celebrity jako DanGer nebo mm... :)

Situoval by som to skor na koniec tyzdna, nech je menej logistickych
problemov a usetri sa dovolenka a je viac casu aj na pripadni prehliadku
mesta z oken deni vinarny.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                    |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail