nastaveni bashe jako defautlt shell

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 14 11:38:16 CET 2007

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 12/14/07 07:11:
> #!/bin/sh vim ,jen jak jsem to kopcil ,tak mi zacatek ulit a ja do mailu
> napsal jen mrizku na zacatku.

> to vim,psal jsem to hned v prvnim mailu

	Aha - pak je to zase zmatene jinym zpusobem. Jestlize je ve scriptu
explicitne napsano jaky interpreter se ma pouzit, pak na jeho zpracovani
nema vliv jak je nadefinovany shell defaultni (takovy, ktery se pouzije,
kdyz explicitni informace k dispozici neni).

	Obavam se, ze zaver je furt stejny - bude muset opravit chybne napsany
script ;-)

	Tedy, pokud nesmazes sh na nedas misto nej bash.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz