Re: Re[2]: Po del¹í dobì opìt problém s buildworld

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Dec 4 14:47:54 CET 2007

On Tue, 4 Dec 2007, Jindra Fucik wrote:

> [...]

	rozhodne, myslim ze cvsup si udrzuje databazi verzi souboru, takze
to neprepisuje znova, pokud tam ten soubor je. Jsou jen dve moznosti, ten
soubor se pokazil na lokalnim systemu, nebo je vadny v tom konkretnim
repository. V oficialnim repository chyba neni, ten soubor se menil naposled
v roce 2004. Tipuju si na moznost (1).

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz