notebook VBI, robson modul, mo??n?? i 4 GB RAM a FreeBSD ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Dec 4 01:50:59 CET 2007

Radim Kolar napsal/wrote, On 12/02/07 18:22:
> Zajimalo by mne zda nekdy vubec posleme i86 architekturu k ledu a
> prejdeme hromadne na nejake poradne RISC procesory (POWER, Niagara).
> Krome SSE se na intelu s zadnou poradnou inovaci neprislo a asi ani
> neprijde.

	Zajimalo by me, jestli nekdy vubec posleme k ledu kolo a prejdeme na
vznasedla. Krome pneumatiky se u kola na zadnou rozumnou inovaci
neprislo a asi ani neprijde. ;-)

	Sice v mnoha pripadech stale slouzi velmi dobre svemu ucelu, ale to
neni dulezite - neni to posledni a nejmodernejsi technologie ...  ;-(

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz