Opakovani v rc.conf

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Dec 3 21:39:20 CET 2007

On Mon, 3 Dec 2007, Jaroslav Juha wrote:

>snmpd_enable="YES", ale at uz skriptem, tedy uvedu sh jmenoskriptu nebo
>(a to je asi, pravda, trosku prasarna) rovnou celou vec na jeden radek v
>rc.conf, jako napr. cd /usr/ports/net-mgmt/mrtg-2.14.2/bin && perl mrtg
>mrtg.cfg, tak se mi vzdy tento prikaz opakuje pri bootu nekolirat za
>sebou a to v obou pripadech, tedy pri volani externiho skriptu nebo pri
>volani prikazu naprimo. Demoni typu MRTG nebo Apache pri takovemto
>pokusu o nekolikere spusteni pochopitelne rvou...
>Nevi, prosim, nekdo, cim to je a co s tim?

	ahoj, nejak se to tady porad opakuje dokola - rc.conf je
konfiguracni Bourne shellovy skript, ktery si ruzne jine skripty, treba ty z
/etc/rc.d, "nacitaji" pres source (.) prikaz. Zadny kod tam typicky nema co
delat krome nastaveni promennych; jeste tak pokud to neni funkce, ale tam uz
predpokladam, ze admin vi co dela a vi proc to potrebuje.

	na spusteni po startu je /etc/rc.d, /usr/local/etc/rc.d (snad si to
jeste pamatuju spravne, uz s FreeBSD jako admin pracuju minimalne). Na
periodicke akce treba cron atd...

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz