zalohovani na pasky

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Mon Dec 3 17:19:31 CET 2007

news at kybernetes.cz wrote (2007/12/02):
> Idealni by bylo ji pripojovat pres USB, neb ne vsechny stroje ktere
> chci zalohovat maji SCSI. Zaujalo me HP StorageWorks DAT72e USB,

Idealni je paskovou mechaniku jednou pripojit k jednomu pocitaci,
a od te doby ji uz neprepojovat.

> ovsem nikde jsem nenasel zda je kompatibilni s FreeBSD
> (predpokladam ze ne).

Toto bohuzel netusim.

> Ma s timto zarizenim nekdo zkusenosti ? Pripadne me zajima
> jak resite zalohovani.

Mam zkusenosti jen se SCSI, kde problemy nebyvaji. Jen s U320 a pripojenim
vice zarizeni na jednu sbernici je trochu problem, to uz spis nefunguje nez
funguje (externi sbernice). Na U160 se to ale da. DAT bych se trochu bal,
s tema jsme moc dobre zkusenosti nemeli, ale to je uz hodne davno, co jsme
s nima skoncili. Osobne bych uz nic jineho nez LTO nechtel. Tj. ja mam
LTO-3 se zalohovanim pres Baculu.