OT - Instalace FreeBSD (nebo m0n0wall, pfsense) na Alix 1C

Jan Stary hans at stare.cz
Wed Nov 28 13:56:18 CET 2007

Zalezi (tak jako vzdycky) na tom, co od toho chces. Ja pouzivam ALIX.1C
jako svuj domaci router (pf, NAT, DNS, DHCP, NTP) na OpenBSD 4.2, bez
nejmensich problemu.

Pokud skrz to chces skutecne jen routovat,
staci ti 256 nebo 512 MB karta.

Viz relevantni kousky tohoto threadu:
http://marc.info/?t=119037491900003&r=1&w=2

On Nov 28 12:59:04, Roman Divacky wrote:
> dost pochybuju o tom ze obsd dokaze saturovat aspon 100mbps
> ethernet... tj. naroky na HW ma priserne vysoke.. na tom samem hw ti
> poda o 1-2 rady horsi vykon nez (rekneme) fbsd... na router naprosto
> nevhodne dle meho nazoru - to uz mozna radsi najmout duchodce aby ty
> packety routoval rucne :-D

Kdyz si nekdo poridi ALIX, nedela to proto, ze by mu slo o "vykon";
pokud nekdo z nejakeho duvodu potrebuje "saturovat ethernet", neporidi si
board s integrovanou vr(4).

	H.