SSH pristup do lokalnej siete

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Nov 27 07:41:18 CET 2007

Jan Pechanec  wrote / napísal(a):

> 	cau, ja si nejsem jisty, ze chapu popsany problem - na S je pustenej
> sshd, na M je redirect treba ze 4444 na S:22, a klient se pripoji na M:4444.
> Podle me to je OK a protokolu SSH to nevadi -- co v tomto nefunguje?
>
> 	nebo jsi prehledl prepinac -p (?)
prepinac -p to neriesi, takze este raz:

server M -> ktoreho IP adresa je 192.168.1.25 a SSHD pocuva na porte
trebars 6622

konstrukcia redirect_port bude vyzerat nasledovne:

redirect_port tcp 192.168.1.25:6622 ???publicPort???

*ssh user at publicIP-serveraS -p 6622*, riesi len to, ze na aky port
vzdialeneho hosta sa ma ten ssh klient konektnut, ale ja potrebujem, aby
klient ako taky, mal pevne stanoveny port a nie dynamicky

--
LuMaX