rw sysctl data/stack/text segmentu

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sun Nov 25 14:41:07 CET 2007

On Sun, Nov 25, 2007 at 02:35:57PM +0100, Miroslav Lachman wrote:

> [...]
>
> Mozna, ze kdyby to bylo oproti nejake pouzivanejsi verzi, tak by si to
> naslo sirsi publikum. Ale tipuju, ze 8-CURRENT uzivatelu je v teto
> konferenci asi jako prstu na jedne ruce...

asi takhle... ja to delam dobrovolne, vubec nic za to nemam, krome slastneho
pocitu ze mozna po smrti nepujdu rovnou do pekla ;)

udelat patch proti 8-current je pro mne pohodlne, nehlede na to ze zadny jiny
patch mi nikdo nikdy nikam necommitne..

pokud to nikdo neotestuje tak se to necommitne, pokud se to necommitne tak to
muj zivot naprosto nijak neovlivni..

at se to lidem libi nebo ne, ja jsem to udelal takhle a nebudu to menit.

roman